ଜାତୀୟ ଗୌରବ ମଧୁସୂଦନ ଦାସ ସ୍ମରଣେ ଜାତୀୟ ଗୌରବ ମଧୁସୂଦନ ଦାସ ସ୍ମରଣେ
ମନକୁ ମୋହର ବଶୀଭୂତ କରି ବାନ୍ଧିଲ ପ୍ରେମ ଜାଲରେ ଶତ ସିଂହ ବଳ ମନେ ହୁଏ ଜାତ ମନକୁ ମୋହର ବଶୀଭୂତ କରି ବାନ୍ଧିଲ ପ୍ରେମ ଜାଲରେ ଶତ ସିଂହ ବଳ ମନେ ହୁଏ ଜା...
ଢଳି ଢଳି ଆସ ଅଧାବାଟ ଯାଏଁ ଆଗୋ ମୋର ରାଜହଂସୀ ତୁମ ଲାଗି ଏଇ ମୁଖସ୍ଥ କଲିଣି ଦ୍ଵାପର ଯୁଗର ବଂଶୀ । ଢଳି ଢଳି ଆସ ଅଧାବାଟ ଯାଏଁ ଆଗୋ ମୋର ରାଜହଂସୀ ତୁମ ଲାଗି ଏଇ ମୁଖସ୍ଥ କଲିଣି ଦ୍...
ସୁଖ ଆଉ ଶାନ୍ତି ପାଇଁ ଦିଶାହିନ ଦୌଡରେ , ବିତୁଛି ପ୍ରତିଟି ମୁହୁର୍ତ୍ତ-ଅପ୍ରାପ୍ତିରେ, ଅଶାନ୍ତିରେ,ଅସହ୍ୟ ଦୁଃଖରେ।। ସୁଖ ଆଉ ଶାନ୍ତି ପାଇଁ ଦିଶାହିନ ଦୌଡରେ , ବିତୁଛି ପ୍ରତିଟି ମୁହୁର୍ତ୍ତ-ଅପ୍ରାପ୍ତିରେ, ଅଶାନ୍...
ସତରେ ବଦଳେଇଦିଏ ଠୁମକା ପବନ ମୃଦମଳୟ ଦ୍ୱାହିରେ ରଂଗମଞ୍ଚର ଶେଷଦୃଶ୍ୟ ଏମିତି ଆସିବ ଏମିତି ବସିବ ଏମ... ସତରେ ବଦଳେଇଦିଏ ଠୁମକା ପବନ ମୃଦମଳୟ ଦ୍ୱାହିରେ ରଂଗମଞ୍ଚର ଶେଷଦୃଶ୍ୟ ଏମିତି ଆସିବ ...
ଶରତ ଫେରିଛି...ଆମ ଗାଁ ନଈକୂଳେ ଶରତ ଫେରିଛି...ଆମ ଗାଁ ନଈକୂଳେ